بروبچ کلاس دوم سه
دانش آموزان کلاس دوم سه مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی بجنورد دوره اول 
قالب وبلاگ

1- نوزاد تا 4 ماهگی نمی‌تواند طعم نمک را تشخیص دهد. شاید دلیل آن رشد کلیه باشد که حدود 4 ماهگی شروع به تولید سدیم می‌کند.

2- در اروپا قرون وسطی، زالو معمولا برای درمان بیماری‌های نوزادان مورد استفاده قرار می‌گرفت.

3- در چین در هر 30 دقیقه، یک کودک مبتلا به نقایض هنگام تولد به دنیا می‌آید. نقایض هنگام تولد در این کشور نسبت به سال 2001، 40% افزایش یافته است.

4- نوزادان بیشتر تمایل دارند تا سرشان را به سمت راست ببرند تا چپ.

5- گوش داخلی، تنها عضوی است که قبل از تولد به طور کامل رشد می‌کند. اندازه آن نیز در اواسط بارداری مادر، کامل می‌شود.

6- کودک حدود 10000 جوانه چشایی دارد (بیشتر از بزرگسالان) که تنها در زبان نیستند، بلکه کنار، پشت و بالای آن نیز هستند. در نهایت این جوانه‌های اضافی ناپدید می‌شوند.

7- بزرگسالان 206 استخوان دارند. زمانی که کودکی متولد می‌شود، 300 استخوان دارد اما استخوان‌های او تغییر می‌کند و با رشد او کم می‌شود.

8- طول روده نوزادان حدود 11 فیت (3.35 متر) است. این مقدار زمانی که کودک رشد می‌کند، دو برابر می‌شود.

9- نوزادان هر 20 دقیقه یک بار ادرار می‌کنند و این میزان در 6 ماهگی به 1 ساعت یک بار می‌رسد.

10- نوزادان تنها پستان‌دارانی هستند که به والدین خود لبخند می‌زنند.

11- در هر 3 ثانیه، یک کودک متولد می‌شود.

12- نوزادان نارس مشهور افرادی چون آلبرت انیشتین، چارلز داروین، ایساک  نیوتن، ناپلوئن بناپارت، مارک تواین، پابلو پیکاسو و … بودند.

13- هر ساله، بیش از 4 میلیون کودک در آمریکا متولد می‌شود.

14- نوزاد می‌تواند تفاوت عطر بدن و صدای مادر را از همان ابتدا تشخیص دهد اما برای تشخیص چهره او، چند هفته‌ای طول می‌کشد.


موضوعات مرتبط: دانستنیها، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 26 فروردين 1394برچسب:احسان کلاته, ] [ 19:58 ] [ ]

عکس ها را در ادامه نوشتار ببینید.


موضوعات مرتبط: سرگرمی، متفرقه، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:احسان کلاته, ] [ 21:47 ] [ ]

دانشمندان معتقدند که چشم سوم مانند یک لوبیا است که در بین دو ابرو قرار گرفته و کار آن دریافت سیگنالهای انرژیکی است. شما با استفاده از این چشم میتوانید امواج انرژی که در محیط هست را احساس کنید این امواج را از طریق مغز یا روح تجزیه و تحلیل کنید و در نهایت پیام مربوطه را به تصویر بکشید این پیام میتواند یک تصویر، یک حس و یا هر چیز ماورایی باشد. معمول استفاده من از این چشم ارسال حس آرامش به افراد و دریافت تصاویر انرژیکی اجسام و اشخاص است. یعنی با استفاده از این چشم من میتوانم هاله افراد موجودات فرا مادی و یا دردها و هر چیز غیر مادی و انرژیکی را با استفاده از این چشم مشاهده کنم.


موضوعات مرتبط: سرگرمی، دانستنیها، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 22 فروردين 1394برچسب:احسان کلاته, ] [ 19:3 ] [ ]

ارواح، موجوداتی انکار نشدنی در دنیای ماورائی هستند. همانطور که در قرآن نیز به صراحت اعلام شده انسان ها پس از مرگ ، در واقع از دنیای مادی به دنیایی دیگر منتقل شده و در انجا ادامه حیات میدهند. جسم خاکی برای زندگی در این دنیا و روح برای ادامه زندگی در دنیای بعدی است.حتما شما هم زیاد شنیده اید که برخی خرافه گویان اعتقاد دارند که در مکانهایی خاص موجوداتی ماوراء طبیعی زندگی می کنند. داستانهای قدیمی نیز صحه ایست بر این خرافه ها! اما این گونه خرافه گویی ها نه تنها مختص مردم ایران زمین نبوده که در تمام دنیا وجود دارد.

گفته می شود در منطقه سنت پل، مینه سوتا عمارتی بزرگ وجود دارد که سالهاست خالی از سکنه است.این خانه بزرگ و  رعب انگیز، در سال 1883 ساخته شد و تا سال 1915 مردمانی در ان زندگی می کردند. قضیه از آنجایی شروع شد که خدمتکار مخصوص افراد خانه در یک شب بارانی در یکی از اتاقهای خانه خود را به دار آویخت و پس از آن دیگر آرامشی در این خانه حاکم نشد.ساکنان خانه نیز پس از مدتی از این مکان گریختند و به جایی امن پناه بردند.گردشگرانی نیز همه روزه برای بازدید از این خانه به این مکان ترسناک می ایند،انها نیز مانند سایر مردم اعتراف می کنند که صداهایی شبیه به خش خش می شنوند. همچنین بسیاری از افراد ادعا می کنند مردی سفیدپوست با کت و شلوار مشکی و دستکشی در دست را بارها در این مکان به وضوح دیده اند.

آنها معتقد بودن که شبها و حتی گاهی در طی روز صداهای عجیب و غریبی از این خانه به گوش میرسید. همسایه های آنها نیز گهگداری صداهایی وحشتناک می شنیدند. اکنون سالهاست که این خانه خالی از سکنه بوده و صاحبان آن نیز بارها اقدام به فروش این خانه کرده اند، اما به دلیل بدنامی این خانه و مشهور بودنش به "خانه ارواح" کسی جرات به خرید عمارت  گریگز حتی به قیمتی بسیار اندک، ندارد.در سال 2009 شخصی تصمیم به خرید این خانه 10 خوابه به قیمت 700،000 $ را داشت اما پس از تحقیقات محلی به سرعت از تصمیمش منصرف شد.قیمت اصلی این خانه 1.1million دلار است.


موضوعات مرتبط: سرگرمی، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 22 فروردين 1394برچسب:احسان کلاته, ] [ 18:59 ] [ ]

دو مرد نسبت به هم، دايي وخواهر زاده اند. يعني اولي دايي دومي و خواهر زاده اوست، دومي نيز دائي اولي و خواهرزاده وي مي باشد. چطور چنين چيزي ممكن است؟

 

 

جهانگردي توسط قبيله اي وحشي دستگير شد. اما به او اجازه داده شد تا جمله اي بگويد.ولي بدين شرط كه اگر جمله او صحت داشته باشد او را در روغن جوشان بسوزانند و اگر غلط باشد، با تيرزهرآگين مورد هدف قرار دهند. جهانگرد هوشيار با كمي فكر پاسخ داد كه موجب نجات او از مرگ شد. به نظر شما پاسخ او چه بود؟

 

 

دختر پادشاهي از پدر خود ميخواهد، كه او را تنها به كسي شوهر دهد كه بتواند به پرسشهاي منظوم او پاسخ گويد، بزرگان و اميرزادگان، همه از پاسخ گفتن درمي مانند و سرخود رادر اين راه برباد ميدهند. تا آنكه دلاك كچلي در پاسخگويي به پرسشهاي دختر پادشاه توفيق حاصل مي كند. پرسشهاي آن دختر چنين بود:من اگر آهوي شده به كوهها بگريزم، چه مي كني؟ 2- من اگر مشتي دانه شده، برزمين ريختم، چه مي كني؟ 3- من اگر گُلي شده بر كوهها رُستم، چه مي كني؟ 4- من اگرسيبي شده به درون صندوقي رفتم، چه مي كني؟ پاسخ آن دلاك كچل چه بود؟

 

 

 


موضوعات مرتبط: سرگرمی، متفرقه، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 20 فروردين 1394برچسب:احسان کلاته, ] [ 5:52 ] [ ]

9 تا بچه توی یه خونه هستن و هر کدوم دارن کاری انجام میدن...

 

1- اتو میکنه

 

2- تلویزیون میبینه

 

3- آشپزی میکنه

 

4- شطرنج بازی میکنه

 

5- دوش میگیره

 

6- رادیو گوش میده

 

7- خوابیده

 

8- لباس میشوره

 

9- داره چیکار میکنه؟

 

این معما از طرف یکی از مراکز بزرگ علمی دنیا برای تیز هوشان مطرح شده. جواب هم داره. سر کاری هم نیست!!!

 

 


موضوعات مرتبط: سرگرمی، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 19 فروردين 1394برچسب:احسان کلاته, ] [ 23:9 ] [ ]

همانطور که میدانید آقای حسین سیدی زاده دبیر محبوب درس مطالعات اجتماعی در سال جدید به سازمان آموزش و پرورش  رفته و به عنوان معاون فرهنگی و پرورشی اداره رسیده است.

ما از رفتن ایشان بسیار نارحتیم ولی خوشحالیم که به این مقام رسیده است.

این هم عکس هایی از مراسم معارفه :


موضوعات مرتبط: متفرقه، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 17 فروردين 1394برچسب:احسان کلاته, ] [ 16:4 ] [ احسان کلاته ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

خوش آمدید Welcome
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1395
اسفند 1394 بهمن 1394 دی 1394 آذر 1394 مهر 1394 شهريور 1394 مرداد 1394 تير 1394 خرداد 1394 ارديبهشت 1394 فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393
امکانات وب

خبرنامه وب سایت: